Badanie firm '2004
| Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

« poprzednia strona

następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2004

  1. Informacje o badaniu
  2. Potrzeba wykorzystywania Internetu przez firmy
  3. Postrzeganie dostępności informacji na temat Internetu
  4. Ocena stopnia rozwoju technologicznego Internetu
  5. Postrzeganie firm promujących się w Internecie
  6. Ocena możliwości wykorzystania Internetu przez firmy
  7. Dostępność informacji nt. możliwości wykorzystania Internetu w biznesie
  8. Ocena firm nie wykorzystujących Internetu
  9. Postrzeganie opinii na temat Internetu
  10. Ocena Internetu w stosunku do innych narzędzi komunikacji
  11. Postrzeganie znaczenia Internetu w przyszłości
  12. Promowanie się w Internecie a ocena komunikacji ze swoimi klientami
  13. Internet jako narzędzie komunikacji z klientami
  14. Wykorzystywanie Internetu jako czynnik przewagi konkurencyjnej
  15. Przyrost liczby klientów komunikujących się przez Internet
  16. Ocena Internetu jako narzędzia komunikacji dla firmy
  17. Wpływ Internetu na znajomość firmy
  18. Wpływ Internetu na wizerunek firmy
  19. Zapytania o produkty firmy przez Internet
  20. Otrzymywanie przez Internet zamówień na produkty firmy
  21. Osiąganie dodatkowych przychodów lub zysków dzięki Internetowi
  22. Osiąganie innych celów dzięki Internetowi
  23. Liczba klientów komunikujących się z firmą przez Internet
  24. Obniżenie kosztów działalności firm dzięki wykorzystaniu Internetu
  25. Wykorzystanie Internetu a standard obsługi klientów
  26. Ocena korzyści z przyłączenia do Internetu
  27. Ocena ilości zamówień składanych za pośrednictwem Internetu
  28. Posiadanie firmowej lub produktowej witryny WWW
  29. Główne cele (obszary zastosowań) serwisów WWW firm
  30. Promowanie w Internecie witryny lub produktów
  31. Plany wykorzystywania Internetu do promocji firmy lub jej produktów
  32. Ogólna ocena potencjału promocyjnego Internetu
  1. Charakterystyka próby: Wielkość miejscowości
  2. Charakterystyka próby: Województwo
  3. Charakterystyka próby: Profil działalności
  4. Charakterystyka próby: Forma własności
  5. Charakterystyka próby: Dominujący kapitał i nadzór właścicielski
  6. Charakterystyka próby: Struktura firm
  7. Charakterystyka próby: Liczba osób zatrudnionych
  8. Charakterystyka próby: Samoocena kondycji finansowej
  9. Charakterystyka próby: Wymóg prowadzenia intensywnych działań promocyjnych
  10. Charakterystyka próby: Dynamika głównego rynku firmy
  11. Charakterystyka próby: Podstawowy zasięg działania firm
  12. Charakterystyka próby: Natężenie działań konkurencyjnych na rynku
  13. Charakterystyka próby: Adresat głównego produktu firmy
  14. Charakterystyka próby: Charakter zmian sytuacji na rynku firm

« poprzednia strona

następna strona »
© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków