Badanie firm '2004
| Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 
« poprzednia strona następna strona »

Wykorzystanie Internetu a standard obsługi klientów

Ponad ¾ badanych przyznaje, że dzięki wykorzystaniu Internetu zapewniają lepszy standard obsługi naszych klientów. Z tak postawioną tezą nie zgadza się jedynie 22,2% uczestników badania.

Wykorzystanie Internetu a standard obsługi klientów

Wpływ internetu na standard obsługi klientów jest ściśle skorelowany z odpowiedziami na pytanie o zyskiwanie przewagi nad konkurencją dzieki wykorzystaniu Internetu. Wśród tych, którzy twierdzą, że wykorzystanie Internetu wpływa dodatnio na standard obsługi klientów, aż 65,8% uważa że dzięki Internetowi utrzymują przewagę nad konkurencją. W grupie uważających, że Internet nie wpływa na standard obsługi klientów odsetek ten jest o prawie połowę niższy - tylko 33% uznaje, że dzięki Internetowi ma przewagę nad konkurentami.

« poprzednia strona następna strona »
© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków