Badanie firm '2004
| Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 
« poprzednia strona następna strona »

Główne cele (obszary zastosowań) serwisów WWW firm

Wśród głównych celów istnienia serwisów WWW ankietowanych firm na pierwsze pozycje wybijają się prezentacja produktów firmy oraz udostępnianie ogólnych wiadomości o firmie - na te zastosowania wskazuje odpowiednio 80,7% oraz 78,3% wszystkich uczestniczących w badaniu firm. Znaczącą grupę odpowiedzi stanowią też cele komunikacyjne - zamieszczanie informacji o punktach sprzedaży, informacji dla dziennikarzy, publikowanie raportów (sprawozdań, informacji) o działalności firmy oraz komunikacja z udziałowcami firmy (inwestorami, akcjonariuszami).

Główne cele (obszary zastosowań) serwisów WWW firm

Odsetki wskazań na poszczególne odpowiedzi są odpowiednio wyższe w grupie firm posiadających witrynę prezentującą firmę i/lub jej produkty.

« poprzednia strona następna strona »
© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków