Badanie firm '2004
| Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 
« poprzednia strona następna strona »

Ogólna ocena potencjału promocyjnego Internetu

Ocena potencjału promocyjnego Internetu w porównaniu do potencjału promocyjnego mediów tradycyjnych (TV, radia, prasy, reklamy zewnętrznej itp.) wypada na korzyść Internetu. Liczba tych, którzy uważają potencjał Internetu za dużo większy lub chociaż nieco większy od potencjału mediów tradycyjnych jest o ponad połowę większa, niż tych, którzy potencjał promocyjny Internetu oceniają gorzej niż media tradycyjne. .

Ocena potencjału promocyjnego Internetu

Jednocześnie ponad ¼ badanych (26,8%) uznaje ten potencjał za porównywalny z mediami tradycyjnymi a 6,5% ma problem z odpowiedzią na to pytanie (odpowiedź "trudno powiedzieć").

« poprzednia strona następna strona »
© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków