I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - częstotliwość czytywania najczęściej wybieranych dwutygodników i miesięczników

Dwutygodniki i miesięczniki są prasą cieszącą się relatywnie dużą lojalnością internautów. Ponad połowa badanych (51,6%) deklaruje, że czytuje każdy lub prawie każdy numer najczęściej wybieranego dwutygodnika lub miesięcznika, tylko sporadycznie pomijając dany numer. Z drugiej strony, tylko co dziewiąty uczestnik badania (10,9%) przyznaje, że w ogóle nie sięga po dwutygodniki i miesięczniki.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Częstotliwość czytywania dwutygodników i miesięczników

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków