I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - najczęściej czytywane tygodniki

Jako najczęściej czytywane wskazywane są dwa tygodniki opinii - Wprost (32,7%) oraz Polityka (26,2%). Znaczący odsetek internautów sięga też po motoryzacyjny Auto Świat (10,4%) oraz po TV-guide'y: Tele Tydzień (6,7%) oraz Tele Świat (2,1%). Badani użytkownicy Internetu zainteresowani są także prasą kobiecą, choć w tym przypadku preferencje są bardzo zróżnicowane. Ponadto 27,6% badanych zadeklarowało, że czytuje także inne niż ujęte w badaniu tygodniki.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Najczęściej czytywane tygodniki

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków