I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - najczęściej czytywane dwutygodniki i miesięczniki

Duży udział mężczyzn w badanej populacji użytkowników Internetu znalazł swoje odzwierciedlenie w wysokim odsetku wskazań na czytelnictwo magazynów Playboy (16%) oraz Hustler (4,2%). Na wysokim poziomie jest jednak także czytelnictwo prasy kobiecej: magazynów typu people czy poradników, gdzie wśród najczęściej wybieranych są Twój Styl (9,7%), Cosmpoplitan (6,7%) i Claudia (4,1%). Poczytne są też pisma dotyczące konkretnej tematyki, np. Film (8,9%), Murator (5,5%) czy Świat Wiedzy (6%).

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Najczęściej czytywane dwutygodniki i miesięczniki

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków