I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - częstotliwość czytywania najczęściej wybieranego tygodnika

Ponad jedna trzecia ankietowanych czytuje tygodniki regularnie - czyta każdy, lub prawie każdy numer najczęściej wybieranego tygodnika. Z drugiej strony, ponad jedna piąta uczestników badania (21%) tygodników nie czytuje w ogóle. Średnio co szósty internauta czytuje przynajmniej co drugi numer tygodnika a 27,9% czytuje tygodnik z częstotliwością mniejszą, niż co drugi numer.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Częstotliwość czytywania najczęściej wybieranego tygodnika

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków