I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Porównanie reklamy internetowej z reklamami w mediach tradycyjnych

Na tle reklam w innych mediach reklama internetowa lokuje się na pozycji zbliżonej do reklam w czasopismach. W porównaniu z nimi zbliżone odsetki badanych oceniają reklamy internetowe jako bardziej irytujące (28,8%) i mniej irytujące (29,2%). W rankingu stopnia, w jakim reklamy w poszczególnych mediach wywołują u odbiorców irytację, reklama w Internecie przegrywa jedynie z reklamą zewnętrzną. Zdecydowanie wyprzedza natomiast reklamę w telewizji oraz reklamę w formie listów lub ulotek przesyłanych zwykłą pocztą, w przypadku których odsetek uznających e-reklamy za mniej irytujące wynosi (w obu przypadkach) 52,9%.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Porównanie reklamy internetowej z reklamami w mediach tradycyjnych

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków