Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Wiarygodność Internetu jako źródła informacji

Wiarygodność Internetu jako źródła informacji oceniana jest nieco powyżej poziomu pozostałych mediów. Największą grupę wśród badanych (55,5%) stanowią ci, którzy oceniają wiarygodność Internetu na poziomie identycznym z innymi mediami. Z drugiej jednak strony odsetek oceniających Internet jako bardziej lub dużo bardziej wiarygodny niż inne media (27,6%) jest znacząco większy niż grupa oceniających wiarygodność Internetu niżej (10%). Od oceny Internetu w tym względzie uchyliło się 6,9% respondentów.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Wiarygodność Internetu jako źródła pozyskiwania informacji
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków