Informacje o badaniu
Badanie wykorzystania Internetu w firmach zostało przeprowadzone w ramach projektu "Wpływ makrootoczenia na strategie marketingowe przedsiębiorstw", zrealizowanego przez Katedrę Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Ogólnopolskie badania ankietowe przeprowadzone zostały z wykorzystaniem ankiety w postaci elektronicznej, której kwestionariusz umieszczony został na witrynie internetowej badanie.ae.krakow.pl. Ponieważ badanie realizowane było na grupie respondentów będących pracownikami firm, kwestionariusz ankietowy był niedostępny dla ogółu odwiedzających witrynę. Dostęp do niego można było uzyskać wyłącznie poprzez indywidualne łącze rozsyłane do respondentów pocztą elektroniczną wraz wiadomością zapraszającą do wypełnienia kwestionariusza.
Badanie przeprowadzono pomiędzy 2 grudnia 2004 roku a 7 stycznia 2005 roku. W tym czasie stronę internetową zawierającą kwestionariusz ankietowy odwiedziło łącznie 3 064 unikalnych użytkowników, co pozwoliło na zebranie 2 207 ankiet. Po weryfikacji surowych danych otrzymano 2 177 prawidłowo wypełnionych kwestionariuszy ankietowych, które następnie użyte zostały do właściwej analizy.
|