Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Użyteczność narzędzi komunikacji internetowej w osiąganiu celów public relations

Spośród uwzględnionych w badaniu narzędzi komunikacji internetowej najwyżej ocenione zostało zamieszczenia treści na stronie (witrynie) internetowej. W skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało »zupełnie nieprzydatne« a 5 - »bardzo przydatne«, użyteczność zamieszczania treści na stronie WWW zyskała średnią ocenę 4,26. Na nieco niższym poziomie oceniona została poczta elektroniczna (4,12).

Pozostałe narzędzia komunikacji internetowej pod kątem ich użyteczności w osiąganiu celów public relations (PR) ocenione zostały na poziomie zbliżonym do wartości środkowej skali, tj. od 3,07 (rozmowa tekstowa za pośrednictwem komunikatora internetowego) do 3,15 (serwisy społecznościowe).

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Użyteczność narzędzi komunikacji internetowej w osiąganiu celów public relations
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków