I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - czas poświęcany na oglądanie TV

Internauci poświęcają na oglądanie telewizji mniej czasu, niż na słuchanie radia, choć z drugiej strony odsetek tych, którzy TV nie oglądają w ogóle jest mniejszy, niż odsetek deklarujących, że nie słuchają radia. Największa grupa badanych deklaruje oglądanie od 1 do 2 godz. programu telewizyjnego dziennie. W świetle wyników badania przeciętny użytkownik Internetu ogląda codziennie telewizję przez 1 godzinę 45 minut dziennie.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Konsumpcja mediów - czas poświęcany na oglądanie TV

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków