I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Najbardziej denerwujące cechy bannerów

Największym zastrzeżeniem badanych użytkowników w stosunku do form reklamowych w Internecie jest spowalnianie transmisji przez dużą ich objętość. Jako najbardziej denerwującą cechę bannerów wskazało to ponad połowa 55,2% ankietowanych. Z kolei 11,1% uczestników badania przeszkadza przede wszystkim brak dopasowania reklamy do treści promowanych stron. Denerwujące są też proste sposoby zwracania uwagi na reklamę, takie jak migające tło lub tekst albo zbyt jaskrawe kolory (łącznie 15,6% wskazań).

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Najbardziej denerwujące cechy bannerów

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków