II Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (2000 r.)
- Opinie: Cenię sobie wysoką jakość produktów
- Opinie: Często zauważam reklamy w gazetach i czasopismach
- Opinie: Gdy w telewizji pojawiają się reklamy, zajmuję się czymś innym
- Opinie: Jestem gotów(owa) płacić więcej za produkty znanych marek
- Opinie: Jestem gotów(owa) płacić więcej za produkty wysokiej jakości
- Opinie: Jeżeli jakaś marka mi odpowiada, pozostaję przy niej
- Opinie: Kupuję na próbę produkty marek, których nie znam
- Opinie: Kupuję produkty, o których wiem, że były reklamowane
- Opinie: Lubię czytać reklamy w prasie
- Opinie: Lubię oglądać plakaty, billboardy
- Opinie: Lubię oglądać reklamy w telewizji
- Opinie: Lubię słuchać reklam w radio
- Opinie: Lubię zabawne reklamy
- Opinie: Niektóre reklamy potrafią mnie zaciekawić
- Opinie: Omijam wzrokiem reklamy na plakatach, billboardach
- Opinie: Przeglądam ulotki, broszury i oferty dostarczane do domu
- Opinie: W gazetach i czasopismach omijam reklamy
- Opinie: Wolę produkty marek, które są mi znane
- Opinie: Wolę reklamy, które informują mnie o cechach produktu
- Opinie: W programach nagranych na video przewijam reklamy
- Opinie: Częściej biorę udział w konkursach w Internecie, niż w konkursach z gazet czy związanych z zakupem jakichś produktów
- Opinie: Czytuję mniej gazet, od kiedy zacząłem (zaczęłam) korzystać z Internetu
- Opinie: Dzięki Internetowi nawiązałe(a)m nowe przyjaźnie, znajomości
- Opinie: Internet daje mi możliwości, jakich nie miałe(a)m, zanim nie zacząłem (zaczęłam) korzystać z niego
- Opinie: Ludzie nie korzystający z Internetu są mniej nowocześni
- Opinie: Mniej słucham radia, od kiedy zacząłem (zaczęłam) korzystać z Internetu
- Opinie: Od kiedy zacząłem (zaczęłam) korzystać z Internetu, mniej czasu poświęcam na oglądanie telewizji
- Opinie: Bannery reklamowe w Internecie potrafią mnie zaciekawić
- Opinie: Cenię sobie dużą ilość informacji dostępną w Internecie
- Opinie: Internet pozwala mi utrzymywać częstsze kontakty ze znajomymi, przyjaciółmi
- Opinie: Jestem zadowolony(a), że mam możliwość korzystania z sieci Internet
- Opinie: Klikam na bannery reklamowe w Internecie
- Opinie: Korzystanie z Internetu jest dla mnie przyjemnością
- Opinie: Nie zwracam uwagi na reklamy w Internecie
- Opinie: W Internecie coraz częściej poszukuję najnowszych wiadomości, informacji
- Opinie: W Internecie poszukuję głównie rozrywki
|