I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Konsumpcja mediów - czas poświęcany na słuchanie radia

Niewielki, wynoszący 7% odsetek użytkowników Internetu deklaruje, że nie słucha radia w ogóle. Ponad ¼ badanych poświęca na słuchanie do 1 godziny dziennie, 30,6% słucha od 1 do 3 godzin na dzień. Grupa przeznaczających na słuchanie radia od 3 do 6 godzin dziennie wynosi niespełna 1/5 ogółu (19,7%), a poświęcających na słuchanie audycji radiowych ponad 6 godzin jest 16,1%.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Konsumpcja mediów - czas poświęcany na słuchanie radia

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków