I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet (1999 r.)

Najczęstsza reakcja na blok reklamowy w TV

Tylko 4,7% badanych użytkowników Internetu przyznaje, że poświęca całą swoją uwagę na oglądanie bloku reklamowego w telewizji. Niemal połowa ankietowanych (49,5%) albo ogląda reklamy nie poświęcając im całej swojej uwagi, albo wprost w tym czasie robi coś innego. Średnio co siedemnasty internauta (5,7%) w czasie reklam po prostu wychodzi z pokoju a 40,1% uczestników badania co prawda zostaje w pomieszczeniu, ale zmienia kanał TV.

I Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet '1999: Najczęstsza reakcja na blok reklamowy w TV

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków