Publikacje nt. badań Internetu
Strona główna |  Cytowanie |  Kontakt |  Szukaj | 

Publikacje na temat badań Internetu

Wybrane publikacje autora witryny i wykonawcy badań nt. badań Internetu


  1. Kuziak M., Podejścia w segmentacji użytkowników Internetu, Vychodiska segmentacie trhu - Zbornik z medzinarodnej konferencie, Ekonomicka Univerzita v Bratislave, Bratislava, 1997.
  2. Kuziak M., Wykorzystanie Internetu w firmach, Marketing w Praktyce, 1998, nr 4.
  3. Kuziak M., Marketingowe wykorzystanie sieci Internet w polskich przedsiębiorstwach, [w:] Marketing 2001, XI Konferencja Katedr Marketingu, Handlu i Usług uczelni i wydziałów ekonomicznych, Uniwersytet Gdański, Sopot 1998.
  4. Kuziak M., Internet medium reklamowe, Marketing w Praktyce, 1998, nr 6.
  5. Kuziak M., Internet kontra inne media, Media i Marketing Polska, nr 1999, nr 8.
  6. Kuziak M., Postrzeganie internetowej reklamy, Marketing w Praktyce, 1999, nr 3.
  7. Kuziak M., Quality of the Marketing Research Using the Internet, Multidimenzionálne aspekty kvality, III. ročnik vedeckiej konferencie s medzinárodnou účasťou, zbornik CD, Univerzita Mateja Bela (Słowacja), 1999.
  8. Kuziak M., Jakość badań via Internet, Modern Marketing, 1999, nr 4.
  9. Kuziak M., Postrzeganie reklamy w Internecie, [w:] R. Skubisz (red.), Internet 2000, prawo-ekonomia-kultura, Oficyna Wydawnicza Verba, Lublin 1999.
  10. Kuziak M., Reklama w oczach internautów, Aida-media, nr 5 (60), maj 1999.
  11. Wołoszyn J., Kuziak M., Smoleń T.: Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa, [w:] Z. Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją, Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, s. 278.
  12. Kuziak M., Selected Methodological Aspects of Conducting Marketing Research over the World Wide Web, [w:] Marketing and Logistics in the System Management, Wydawnictwo Narodowego Uniwersytetu "Lwowska Politechnika", Lwów, 2000, s. 162.
  13. Kuziak M., W poczekalni do zbadania, Marketing Serwis, czerwiec 2001, s. 46-48.
  14. Kuziak M., Systematyka badań Internetu, [w:] Innowacje w marketingu. Młodzi o marketingu, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2001, s. 260-271. (PDF 3,2 MB)
  15. Kuziak M., Postawy użytkowników Internetu wobec reklamy w mediach tradycyjnych w świetle wyników II badania polskich użytkowników sieci Internet, Zeszyty Naukowe nr 602, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2002, s. 135-146.
  16. Kuziak M., Wykorzystanie sieci Internet w polskich firmach - przegląd wyników badania, [w:] A. Grzywak (red.), Internet w społeczeństwie informacyjnym, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza, 2003, s. 155-163. (PDF 2,9 MB)
  17. Kuziak M., Metody oceny skuteczności internetowych kampanii promocyjnych, Innowacje w Marketingu - Młodzi o Marketingu II, Instytut Handlu Zagranicznego Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2003, s. 60-67.
  18. Kuziak M., Pomiar działań marketingowych w Internecie - przegląd metod i problemów, [w:] B. Gregor (red.), Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym, t. I, Acta Universitatis Lodziensis - Folia Oeconomica 179, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004, s. 521-526. (PDF 1,6 MB)
  19. Kapera K., Kuziak M.: Metody pomiarów i źródła błędów w badaniach oglądalności witryn internetowych, [w:] E. Zeman-Miszewska (red.), Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Katowice 2005, s. 105-116. (PDF 1,2 MB)
  20. Kuziak M., Pomiar działań marketingowych w Internecie, [w:] M. Łoboda, R. Mącik (red.), Przedsiębiorczość internetowa, Fundacja Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej - Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2005, s. 122-130.
  21. Kuziak M., Ocena Internetu jako narzędzia wspierania działalności marketingowej polskich firm - stan obecny i tendencje zmian, Zeszyty Naukowe nr 720 Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, s. 71-85. (PDF 970 KB)
  22. Kuziak M., Ocena Internetu jako narzędzia realizacji celów przedsiębiorstw w świetle wyników badań empirycznych, Zeszyty Naukowe nr 823, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2009, s. 63-78. (PDF 2,5 MB)
  23. Kuziak M., Wyzwania wobec badań użytkowników Internetu, [w:] Badania marketingowe. Metody, nowe podejścia i konteksty badawcze - Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 236 pod red. nauk. K. Mazurek-Łopacińskiej, M. Sobocińskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Wrocław 2011, s. 83-94. (PDF 4 MB)
© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków