Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Posiadanie własnego serwisu WWW

Zdecydowana większość badanych firm (86,8%) deklaruje posiadanie własnego serwisu WWW (witryny internetowej). Do braku takiej witryny przyznaje się 12,9% ankietowanych a 0,3% respondentów nie było w stanie odpowiedzieć na pytanie.

Posiadanie serwisu internetowego jest istotnie powiązane z ocenami Internetu. Firmy posiadające własną witrynę:

  • w większym stopniu oceniają Internet jako bardzo dobre narzędzie komunikacji na potrzeby ich firmy,
  • częściej przyznają, że wykorzystanie Internetu przyczyniło się do zwiększenia stopnia znajomości ich firmy i poprawy jej wizerunku,
  • w większym stopniu deklarują osiągnięcie dzięki Internetowi dodatkowych przychodów oraz osiągniecie celów, których osiągnięcie inaczej nie byłoby możliwe,
  • częściej przyznają, że dzięki wykorzystaniu Internetu zapewniają lepszy standard obsługi swoich klientów,
  • w większym stopniu deklarują otrzymywanie większości zamówień na swoje produkty przez Internet.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 :: Posiadanie własnego serwisu WWW
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków