Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Wpływ Internetu na możliwość osiągania dodatkowych celów

Wykorzystywanie Internetu zdaje się mieć także pozytywny wpływ na możliwości działania firmy. Ponad połowa badanych (57,5%) przyznaje, że dzięki Internetowi udało się im zrealizować rzeczy (osiągnąć cele), których zrealizowanie inaczej nie byłyby możliwe lub byłoby zbyt kosztowne. Przeciwnego zdania jest nieco ponad trzykrotnie mniej przedsiębiorstw. Od wyrażenia zdania w tym względzie uchyliło się blisko 1/4 badanych.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Wpływ Internetu na możliwość osiągania dodatkowych celów
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków