Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Wpływ wykorzystania Internetu na wizerunek firmy

W opinii 68,7% badanych przedsiębiorstw wykorzystanie Internetu miało pozytywny wpływ na wizerunek firmy. Przeciwnego zdania jest ponad 7-krotnie mniej badanych przedsiębiorstw (9%), natomiast 22,3% wstrzymało się od oceny tej kwestii.

Ocena wpływu wykorzystywania Internetu na wizerunek przedsiębiorstw istotnie uzależniona jest od oceny wpływu wykorzystania Internetu na znajomość firmy. Wśród przedsiębiorstw, które zauważają pozytywny wpływ Internetu na znajomość firmy, aż 81,4% dostrzega też pozytywny jego wpływ na wizerunek firmy. W grupie tej przeciwnego zdania jest tylko 3,4% badanych a swojego zdania nie wyraziło 15,2%.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Wpływ wykorzystania Internetu na wizerunek firmy
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków