Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Ocena Internetu jako narzędzia komunikacji dla firm

Ocena Internetu jako narzędzia komunikacji wśród badanych firm wypada zdecydowanie pozytywnie. Średnio 9 na 10 badanych przedsiębiorstw uznaje, że Internet jest bardzo dobrym narzędziem komunikacji na potrzeby ich firmy. Odmiennego zdania jest ponad 36 raza mniej przedsiebiorstw. Co więcej, Internet jest w tym względzie oceniany najbardziej jednoznacznie. Od odpowiedzi (wybierając opcję "trudno powiedzieć" uchyliło się jedynie 6,3% ankietowanych.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Ocena Internetu jako narzędzia komunikacji dla firm
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków