Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008
strona główna  |  cytowanie  |  kontakt  |  szukaj  | 
« poprzednia strona następna strona »

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008

Charakterystyka badanych firm: Dział (dziedzina zawodowa) osoby wypełniającej ankietę

Badanie wykorzystania Internetu w firmach kierowane było przede wszystkim do osób zajmujących się w firmie marketingiem (pracujących w dziale marketingu lub odpowiedzialnych za działania marketingowe firmy), a w przypadku braku takiej osoby - do właściciela firmy, kogoś z zarządu firmy lub jej ścisłego kierownictwa.

Na dział marketingu, reklamy lub public relations wskazało ponad ¼ wszystkich wypełniających ankietę (27,4%). Jeszcze wyższy odsetek respondentów (28,0%) wskazał na inny dział niż podane w pytaniu odpowiedzi, należy jednak zauważyć, że tak liczne wskazania wynikają z bardzo licznego udziału w tej grupie właścicieli i współwłaścicieli firm (stanowili oni aż 71% wybierających 'inny dział'). W sumie ponad ¼ respondentów badania stanowiły także osoby z działów sprzedaży bądź obsługi klienta (14,9%) oraz z działów administracyjnych, zasobów ludzkich i HR (10,9%). Wybierających inne działy było w sumie 18,8%.

Badanie wykorzystania Internetu w firmach '2008 - Dziedzina zawodowa respondenta
« poprzednia strona następna strona »

© Mariusz Kuziak - Katedra Marketingu UEK Kraków